Wednesday, September 14, 2022

Ikaw Langit Ug Yuta Akong Pinangga

Handumon ko matag karon ug unya. Na giduyugan sa ulan.


Gugmang Giatay Piano Version Song Lyrics And Music By The Ambassadors Arranged By Dnh Haru On Smule Social Singing App

Ug kong ugaling kalit kang mubiya di ko D C kapugngan tulo ning mga luha kay ikaw akong D G C C himaya handumon ko matag karon ug unya.

Ikaw langit ug yuta akong pinangga. EADGBE G Kung ikaw masayud paminawon mo G kay kung pananglit Em yam iran mo C D mga panun-paw pasalig ko G Em kung ugaling kalit kang mubiya C D di ko kapugngan walug ning mga luha C D kay ikaw akong himaya G Em handumon ko matag karon ug unya C D G ikaw ang langit ug yuta akong pinangga. Kung ikaw masayud Paminawon mo Kay kung pananglit Yamiran mo Mg panumpa ug Pasalig ko Ug kung ugaling Kalit kang mubiya Di ko kapugngan Walog ning mga luha. Oh kahayag sa imong panagway nga naulipon sa gugmang giatay.

Ug gikan sa langit miabut ang usa ka tingog nga nag-ingon ikaw akong anak nga pinalangga. Unya mihabol ang kangitngit nga giduyugan sa ulan. Tabs for Ambassadors - Gugmang giatay.

Oh Langit ug Yutalangit ug yuta Nagkahiusa luyo sa gibati tang duha. Oh kahayag sa imong panagway nga naulipon sa gugmang giatay. Nga giduyogan sa ulan.

Buot kong kanunay akong naa sa imong kiliran ni Estrella nga nagtibi kahilakon. Ikaw langit ug yuta. Ug kun mo galing.

Ug sa kalit lang nahanaw ang bidlisiw sa adlaw. Ang giblisyo sa adlaw. Unya mihabol ang ka ngitngit.

Unya mihabol ang kangitngit. Handumon ko matag karun ug em unya. Ikaw lang og yuka kong pinangga.

Unya mo ako lang kangit2x og gikuyogan. Log in or sign up for Facebook to connect with friends family and people you know. To add strumming.

Kay ikaw akong himaya handumon ko matag karon ug unya ikaw langit ug yuta AKONG PINANGGA. Naulipon sa gugmang giatay. Langit ug Yuta nagkahiusa.

Handumon ko matagkaron ug unya. Ikaw D G Em langit ug yuta akong pinangga. Tigbabaw sa akong kinabuhi ikaw ra ang naglahi Dungan sa akong mga damgo nga ako pang gi pang-sag-o.

Ulipon Sa Gugmang Giatay Lyrics The Ambassadors Kung ikw masayod paminawon mo Kay kun pananglit Yam-iran mo Mga panumpa ug. Kung ikaw masayod paminawon mo kay kung pananglit lang iran mo mga panum-paw pasalig ko kung mugaling kalit kang mo biya di ko kapugngan walog mga luha kay ikaw akong himaya handumon ko matag karon ug unya ikaw ang langit ug yuta akong pinangga ahhhhhh ulaaaaaan unya mi habol ang ka ngit ngit nga ge duyogan sa ulan ug sa kalit lang nahanaw ang. Each strumming once added will be.

Make strumming patterns to the song using the editor. Shining bright and clear just because youre here Panggaon tika mahal kay ikaw maoy masigang bituon nga mobanwag kon mongitngit ang akong dalan nga agian ni Treb. Ang bidlisiw sa adlaw.

Kay ikaw akong himaya. Inday paminawa kabus kong gugma nga kanimo akong gi gasa. Tanan bahandi ning kalibotana apan inday.

Find your friends on Facebook. Buut kung ikaw masayod Paminawon mo Kay kung pananglit Lang iran mo Mga panun-paw pasalig ko Ug kung ugaling kalit kang mubiya Di ko kapugngan walug ning mga luha Kay ikaw akong himaya Handumon ko matag karon ug unya Ikaw langit ug yuta ako pinangga ahhh Ulaaaaaann. Di ko kapugngan mahulog ning mga luha.

Oh kahayag sa imong panagway. Nga giduyugan sa ulan. Inday paminawa kabuskong gugma.

Press the add strumming button. Sa kalit lang nahanaw. Ang bidlisiw sa adlaw.

Ahhh G oh lang. Kay ikaw akong himaya handumon ko matag karon ug unya ikaw langit ug yuta AKONG PINANGGA. Kanimo may kalipay ako Tagalog.

Ug sa kalit nahanaw. Unya mihabol ang kangitngit nga giduyugan sa ulan. Oh Langit ug Yutalangit ug yuta Nagkahiusa luyo sa gibati tang duha Visited 1 times 2 visits today Kung Alam Mo Lang Lun Abunai.

Create and get 5 IQ. Kay ikaw akong himaya. Ug sa kalit lang nahanaw ang bidlisiw sa adlaw.

Kay ikaw akong himaya. Unya mihabol ang kangitngit. Inday paminawa taos kong gugma.

Oh kahag sa imong panugway nga. Kay ikaw akong himaya. Kung ikaw masa yudPaminawon moKay kung pananglitLang iran moMga panun-paw pasalig koKung ugaling kalit kang mubiyaDi ko kapugngan akong mga luhaKay ikaw akong himayaHandumon ko matag karun ug unyaIkaw ang langit ug yuta ako pinangga.

Na kanimo akong gigasa dli mo man mahatag ang. Kalit kang mobiya Di ko kapugngan mohalok ning mga luha. Unya ni habol ang kangit-ngit.

Aahhhh Unya mihabol ang ka ngitngit Nga giduyugan sa ulan Ug sa kalit lang. Sa ulan og sa kalit lng nahanaw. Ikaw langit og yuta akong pinangga.

Kay ikaw akong himaya handumon ko matag karun ug unya ikaw ang langit ug yutaakong pinangga. Ikaw langit ug yuta akong pinangga Hah. Kay Em C kung pananglit lag-iran mo mga panumpaw pag D G Em C salig ko.

Verse G Buut kong ikaw masayod. Inday paminawa kabus kong gugma nga kanimo akong gi gasa. Handumon ko matag karon ug unya.

Unya mihabol ang kangitngit nga giduyugan sa ulan ug sa kalit lang nahanaw ang reblisyo sa adlaw. At may isang tinig na nagmula sa mga langit ikaw ang sinisinta kong anak sa iyo ako lubos na nalulugod. Dili ko man mahatag.

Kung ikaw masayod Paminawon mo Kay kung pananglit Lang iran mo Mga panum-paw pasalig ko Kung mugaling kalit kang mo biya Di ko kapugngan walog mga luha Kay ikaw akong himaya Handumon ko matag karon ug unya Ikaw ang langit ug yuta akong pinangga Ahhhhhh Ulaaaaaan Unya mi habol ang ka ngit ngit Nga ge duyogan sa ulan Ug sa kalit lang. Ug sa kalit lang nahanaw. Oh kahayag sa imong panagway nga naulipun sa gugmang giatay inday paminawa kabus kong gugma nga kanimo akong igasa dili ko man mahatag ang tanang.

Ikaw langit ug yuta akong pinangga. Ikaw ang langit ug yuta ako pinangga ahhh. Nga kanimo akong igasa.

Ug kon ugaling kalit kang mubiya. Hinaot unta mahal di magkabuwag ang atong mga kinabuhi. Nga na ulipon sa gugmang gi-atay.

People named ICaw Langit Og Yuta Akong Pinagga.


Gugmang Giatay Pdf


Tkr300c Tkr 310 Built In Songs

0 comments: